Блог Алли Костянтинівни Рябоволик | |
| | | | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
4 | 5 | 4 | 5 | |
5 | 4 | 5 | 5 | |
5 | 5 | 4 | 5 | |
5 | 5 | 4 | 5 | |
5 | 4 | 5 | 5 | |
24 | 23 | 22 | 25 | 94 |
| | | | |
Блог Тетяни Сергіївни Моспанюк | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
4 | 5 | 4 | 5 | |
5 | 4 | 5 | 5 | |
4 | 4 | 4 | 5 | |
5 | 5 | 4 | 5 | |
4 | 3 | 4 | 5 | |
18 | 18 | 17 | 20 | 73 |
| | | | |
Блог Алли Іванівни Русавської | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
4 | 4 | 3 | 5 | |
5 | 4 | 5 | 5 | |
5 | 3 | 5 | 5 | |
3 | 3 | 4 | 5 | |
4 | 2 | 3 | 5 | |
17 | 14 | 17 | 20 | 68 |
| | | | |
Сайт Євгенія Володимировича Дмитренка | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
2 | 2 | 1 | 4 | |
3 | 3 | 3 | 4 | |
2 | 3 | 1 | 2 | |
1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | |
9 | 10 | 7 | 12 | 38 |
| | | | |
Блог Тетяни Сергіївни Гуличко | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
4 | 4 | 4 | 5 | |
4 | 5 | 5 | 5 | |
4 | 4 | 4 | 5 | |
4 | 5 | 4 | 5 | |
5 | 4 | 5 | 5 | |
21 | 22 | 22 | 25 | 90 |
| | | | |
Блог Варвари Євгенівни Тягай | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
4 | 4 | 3 | 5 | |
4 | 4 | 5 | 5 | |
3 | 3 | 3 | 5 | |
3 | 3 | 1 | 5 | |
4 | 3 | 3 | 5 | |
18 | 17 | 15 | 25 | 75 |
| | | | |
Блог Ігоря Анатолійовича Барабанчука | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
4 | 4 | 4 | 5 | |
4 | 4 | 5 | 5 | |
4 | 3 | 3 | 5 | |
5 | 5 | 3 | 5 | |
5 | 5 | 4 | 5 | |
22 | 21 | 19 | 25 | 87 |
| | | | |
Сайт Галини Антонівни Бондаренко | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
3 | 4 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 5 | 5 | |
3 | 3 | 4 | 5 | |
3 | 4 | 4 | 5 | |
5 | 4 | 5 | 2 | |
18 | 20 | 22 | 21 | 81 |
| | | | |
Сайт Сергія Анатолійовича Мєха | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
4 | 4 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 5 | 5 | |
4 | 4 | 4 | 3 | |
4 | 5 | 5 | 5 | |
2 | 3 | 3 | 3 | |
18 | 21 | 21 | 20 | 80 |
| | | | |
Блог Наталі Миколаївни Шестаковської | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
4 | 5 | 4 | 5 | |
5 | 5 | 5 | 5 | |
5 | 4 | 4 | 5 | |
3 | 3 | 3 | 5 | |
5 | 5 | 5 | 5 | |
22 | 22 | 21 | 25 | 90 |
| | | | |
| | | | |
Блог Оксани Миколаївни Малінович | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
4 | 4 | 4 | 5 | |
5 | 5 | 5 | 5 | |
4 | 4 | 4 | 5 | |
5 | 5 | 5 | 5 | |
4 | 4 | 5 | 5 | |
22 | 22 | 23 | 25 | 92 |
| | | | |
Блог Ірини Антонівни Забіяки | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
5 | 5 | 4 | 5 | |
5 | 5 | 5 | 5 | |
5 | 5 | 4 | 5 | |
5 | 5 | 4 | 5 | |
5 | 5 | 5 | 5 | |
25 | 25 | 22 | 25 | 97 |
Блог Катерини Юріївни Подуфалої
| |
|
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
3 | 4 | 3 | 5 | |
3 | 4 | 4 | 5 | |
2 | 4 | 1 | 5 | |
1 | 4 | 1 | 5 | |
2 | 4 | 2 | 5 | |
11 | 20 | 11 | 25 | 67 |
| | | | |
Блог Нелі Георгіївни Грицик | |
Змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність) (1-5 балів) | Технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів) (1-5 балів) | Соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор). (1-5 балів) | Безпечність контенту (1-5 балів) | |
4 | 4 | 4 | 5 | |
5 | 4 | 5 | 5 | |
4 | 4 | 4 | 5 | |
4 | 5 | 4 | 5 | |
5 | 4 | 5 | 5 | |
22 | 21 | 22 | 25 | 90 |
Немає коментарів:
Дописати коментар